Spoločnosť Microsoft v utorok uviedla, že skúma problémy s nástrojom na spoluprácu Teams a e-mailovou službou Outlook, pretože používatelia na celom svete zaznamenali problémy s prístupom k svojim e-mailom. Ide pritom už o druhý obrovský výpadok online služieb spoločnosti za menej ako dva týždne.
„Používatelia nachádzajúci sa predovšetkým v regióne Severnej Ameriky, ktorí sa pokúšajú o prístup k Outlook.com, nemusia byť schopní odosielať, prijímať alebo vyhľadávať e-maily,“ uviedol Microsoft v príspevku na stránke stavu služby. „Ovplyvnené sú aj ďalšie funkcie, ako napríklad kalendár zdieľaný inými službami, ako sú Microsoft Teams.“
Výpadok, ktorý zaznamenali používatelia v utorok okolo 3:00 ráno nášho času, teraz ovplyvňuje používateľov v iných regiónoch mimo Severnej Ameriky, uviedla spoločnosť. Hoci Microsoft nešpecifikoval postihnuté regióny mimo Severnej Ameriky, na Twitteri sa sťažovali zákazníci z rôznych regiónov vrátane Indie, Spojeného kráľovstva, Izraela, Rakúska či Slovenska.
„Pokračujeme v cielenom reštarte primárne postihnutej infraštruktúry v Severnej Amerike, aby sme obnovili dostupnosť služby,“ Uviedol Microsoft.