IT Magazín

Novinky zo sveta IT, počítačov a mobilov

Facebook testuje real-time cielenie reklám

Všetci sme už zvyknutý na cielené reklamy. Či už v spammovej zložke vo vašom e-mailovom klientovi, alebo ak ste jedným z 600 miliónov používateľov Facebooku.

Až doteraz bola reklama cielená na základe informácií o vás, ktoré boli zhromaždené do celkov. Na základe týchto celkov ste videli reklamu, ktorá bola cielená presne na vás. Facebook začal testovať novú službu, ktorá mení spôsob, akým sú reklamy vyberané. Klasické reklamy sú zobrazované na základe zhromaždených informácií, v tejto novej službe je to na základe činností, ktoré ste práve spravili.

Dáva to zmysel. Status, ktorý napíšete o nejakej náhodnej túžbe by mohol poslúžiť na zobrazenie cielenej reklamy prakticky okamžite. Teraz je tento proces pomalší, keďže údaje sa najprv ukladajú do zložiek a filtrujú, a až potom vyberú vhodnú reklamu. Proces sa urýchlil, takže je to v poriadku.

Len 1% zo 600 miliónov používateľov sa zatiaľ môže tešiť s tejto novej funkcie.

pošli na vybrali.sme.sk

Mohlo by Vás zaujímať aj:

  1. Facebook pre Android dostal novú aktualizáciu
  2. Kultová hra Angry Birds prichádza na Facebook
  3. Predstavené Facebook telefóny od HTC
  4. Facebook vyvinul novú aplikáciu pre mobilné telefóny

Tags: ,